Часті питання

F.A.Q.

Відповіді на питання, що їх найчастіше задають наші клієнти:

Як оформити замовлення?

Якщо Ви ще не були зареєстровані на нашому сайті, то просто обираєте товари які будете замовляти й кидаєте їх в кошик. Коли всі товари обрано, то натискаєте на значок кошика у верхньому правому куті. У кошику легко можна редагувати кількість товарів, видаляти ті, які передумали замовляти та додавати з сайту нові позиції. Коли замовлення остаточно сформовано в нижньому правому куті кошика натискаємо на значок «оформити замовлення». У вікні, яке відкрилось, потрібно ввести справжнє ім'я і прізвище, чинний емейл, місто та адресу доставки. Вибрати спосіб доставки та оплати. Якщо Ви замовляли товари, які на сайті були в асортименті то в коментарях обов'язково потрібно вказати Ваші побажання до певного товару чи цілого замовлення. Коли все готово знову натискаємо на значок «оформити замовлення» і чекаємо декілька секунд. Коли замовлення загрузиться з'явиться напис «Дякуємо, Ваше замовлення оформлено»

Наприклад, Ви обрали свічку на шпажці №8 (Арт. 17520303). На фото зображено 4 свічки різних кольорів, а Вам потрібна саме рожева. В коментарях просто вказуєте артикул або назву товару та пишете колір який Вам потрібен. Якщо товару даного кольору небуде то з Вами зв’яжуться наші менеджери, повідомлять про ситуацію й запропонують заміну.

 

Як я можу оплатити придбаний товар?

Ви можете оплатити товар за допомогою наступних методів:

Безготівковий розрахунок (через інтернет-банкінг, Приват-24 та банківські термінали);

Післяплата (розрахунок готівкою при отриманні товару у відділенні Нової Пошти).

Хочу вживу подивитися на ваш товар, де вас можна знайти?

Ми знаходимося у м. Львів.

Адреси та контактні дані наших магазинів:

 

Львів, вул. Городоцька 103

funfan.gorod@gmail.com

Тел.: 068 383 80 50  

 

Львів, вул. Володимира Великого 123

funfan.shop1@gmail.com

Тел.: 067 122 11 88

 

Львів, пр. Червоної Калини 36, верхній Шувар

funfan.shuvar@gmail.com

Тел.: 098 388 11 77

 

Який у вас графік роботи?

 

вул. Городоцька 103

Пн-Пт: 10:00 - 19:00

Сб-Нд: 10:00 - 17:00

Тел.: 068 383 80 50 

 

вул. Володимира Великого 123

Пн-Пт: 10:00 - 19:00

Сб-Нд: 10:00 - 17:00

Тел.: 067 122 11 88

 

пр. Червоної Калини 36, верхній Шувар

Пн-Пт: 10:00 - 20:00

Сб-Нд: 10:00 - 20:00

Тел.: 098 388 11 77

 

Кол-центр та інтернет-магазин

Пн-Пт: 9:00 - 18:00

+38 097 900 88 14

+38 093 440 11 88

+38 066 359 55 66

 

Ви надуваєте кульки з гелієм і чи можна їх наперед замовити?

Кульки наповнюємо гелієм лише в наших магазинах у м. Львів.

Ви можете зв’язатися з будь-яким із наших магазинів, де вам зручніше і домовитись про час, на коли потрібні кульки, а також про сам вигляд кулькової композиції.

Також кульки можна замовити за кілька днів до потрібної вам події. За кульки залишається завдаток, а в потрібний вам час, ви забираєте вже надуті кульки або ми доставляємо кур’єром.

 

У вас на сайті ціна вказана за вже надуті кульки?

На сайті вказана вартість кульки без наповнення гелієм.

Ціни на наповнення кульки гелієм можна уточнити в нашого менеджера за тел.: +38 097 900 88 14, +38 066 359 55 66 або ж написати в онлайн допомогу на сайті.

 

Зробила/в замовлення на вашому сайті. Як його оплачувати?

Оплатити ваше замовлення Ви можете методом поповнення карткового рахунку. Прохання дочекатися дзвінка менеджера для уточнення суми проплати.

 

Зробила/в замовлення і хочу змінити спосіб оплати, додати ще кілька товарів. Мені робити нове замовлення?

Нове замовлення робити не потрібно. Зв’яжіться з нашим менеджером +38 097 900 88 14; +38 066 359 55 66 або напишіть на нашу пошту: funfan.shop@gmail.com

 

Чи можна розрахуватися готівкою?

Оплата готівкою при кур'єрській доставці (безпосередньо кур'єрові під час отримання замовлення) або у фірмовому магазині при отриманні замовлення, оформленого як "самовивіз".

 

Як я можу отримати своє замовлення, якщо не проживаю у м. Львів?

Доставка в регіони України здійснюється кур'єрською службою на Ваш вибір:

 - Нова Пошта;

 - Укрпошта.

Як правило, доставка займає 1-2 робочих дні. Це залежить від віддаленості регіону і особливості роботи фірми перевізника. Зазвичай, наші клієнти отримують своє замовлення вже на наступний робочий день після відправки. Всю необхідну інформацію про отримання грошових коштів і статус вашого замовлення можна оперативно отримати у наших менеджерів.

 

Як у вас відбувається доставка по Львову?

Доставка по Львову здійснюється кур'єром БЕЗКОШТОВНО, при роздрібному замовленні на суму понад 1000 грн. Якщо сума замовлення менше 1000 грн., то оплата за доставку обговорюється з менеджерами індивідуально. Доставка здійснюється в день замовлення або на наступний (з 10:00 до 19:00). Час доставки заздалегідь узгоджується із замовником.

 

Чи можливий у вас самовивіз?

Для львів`ян та гостей міста є чудова можливість забрати товар самостійно, після оформлення замовлення в інтернет-магазині. З Вами на протязі дня зв’яжеться менеджер, уточнить наявність товару і якщо потрібно інші деталі по замовленню.

 

Які у вас умови гуртових покупок?

Для того, щоб стати нашим гуртовим покупцем вам потрібно зареєструватися на нашому сайті та заповнити стандартні дані (електрону адресу, ім'я, прізвище, місто, номер телефону). Після реєстрації, для доступу до гуртових цін, необхідно звернутися до менеджера, для надання особистого доступу, за номером телефону: +38 097 299 00 77 або звернутися на електрону адресу: partymarket.office1@gmail.com

Таким чином, всього за декілька хвилин, Ви отримуєте доступ до гурту.

Обов’язково перевірте, чи у Вас з’явились гуртові ціни. У товарах буде зазначена гуртова ціна та кількість яку необхідно купувати.

 

Чому вигідною для мене є реєстрація?

Покращена підтримка клієнтів: забезпечить вам всю необхідну інформацію, щоб негайно відповісти на будь-які питання, пов'язані з оплатою, замовленням та ін.

Доступ до оптових цін та знижок – у нас періодично відбуваються акції та знижки, існують накопичувальні картки. За допомогою онлайн-реєстрації ви можете накопичувати свої бонуси та знижки. 

 

Якщо з товаром не все гаразд чи можна його повернути?

Клієнт має право повернути товар, куплений в нашому магазині в термін до 14 днів з моменту покупки, отримавши при цьому рівнозначну заміну або повернення грошей згідно Закону Про захист прав споживачів.

 

Де саме мені можна повернути чи обміняти товар?

 Повернення і обмін товарів відбувається тільки в магазині по вул. Городоцька 103, куди товар привозиться клієнтом. Повернення і обмін товарів відбувається виключно в робочий час.

 

Що потрібно мати з собою при поверненні товару?

При поверненні товару покупцями, які отримали замовлення через Інтернет, покупець зобов`язаний надати інформацію і достовірні фото причини повернення (брак, прислали товар який не відповідає замовленому і не був попередньо узгоджений з клієнтом і т.д.)

У момент повернення або обміну товарів, клієнт повинен мати при собі чек на товари, отриманий разом із замовленням.