Допомога

Нас часто запитують

Як оформити замовлення?

Якщо Ви ще не були зареєстровані на нашому сайті, то просто обираєте товари які будете замовляти й кидаєте їх в кошик. Коли всі товари обрано, то натискаєте на значок кошика у верхньому правому куті. У кошику легко можна редагувати кількість товарів, видаляти ті, які передумали замовляти та додавати з сайту нові позиції. Коли замовлення остаточно сформовано в нижньому правому куті кошика натискаємо на значок «оформити замовлення». У вікні, яке відкрилось, потрібно ввести справжнє ім'я і прізвище, чинний емейл, місто та адресу доставки. Вибрати спосіб доставки та оплати. Якщо Ви замовляли товари, які на сайті були в асортименті то в коментарях обов'язково потрібно вказати Ваші побажання до певного товару чи цілого замовлення. Коли все готово знову натискаємо на значок «оформити замовлення» і чекаємо декілька секунд. Коли замовлення загрузиться з'явиться напис «Дякуємо, Ваше замовлення оформлено»

Наприклад, Ви обрали свічку на шпажці №8 (Арт. 17520303). На фото зображено 4 свічки різних кольорів, а Вам потрібна саме рожева. В коментарях просто вказуєте артикул або назву товару та пишете колір який Вам потрібен. Якщо товару даного кольору небуде то з Вами зв’яжуться наші менеджери, повідомлять про ситуацію й запропонують заміну.

Як я можу оплатити придбаний товар?

Ви можете оплатити товар за допомогою наступних методів:

- Безготівковий розрахунок (через інтернет-банкінг, Приват-24 та банківські термінали);

- Післяплата (розрахунок готівкою при отриманні товару у відділенні Нової Пошти).