Відповіді на питання, що їх найчастіше задають наші клієнти:

   Як оформити замовлення?

Якщо Ви не зареєстровані на нашому сайті, то просто обираєте товари які будете замовляти й кидаєте їх в кошик. Коли всі товари обрано, натискаєте на значок кошика у верхньому правому куті.  

У кошику легко можна редагувати кількість товарів, видаляти ті, які передумали замовляти та додавати з сайту нові позиції. Коли замовлення остаточно сформовано в нижньому правому куті кошика натискаємо кнопку «оформити замовлення». У вікні, яке відкрилось, потрібно ввести ваші дані: ім'я і прізвище, телефон,  емейл, місто та адресу доставки (уважно заповніть всі поля, ці дані будуть  використовуватись при відправці замовлення). Вибрати спосіб доставки та оплати.

Якщо Ви замовляли товари, які на сайті були в асортименті, в коментарях обов'язково потрібно вказати Ваші побажання до певного товару чи цілого замовлення. Коли все готово, знову натискаємо на значок «оформити замовлення» і чекаємо декілька секунд. Коли замовлення загрузиться з'явиться напис «Дякуємо, Ваше замовлення оформлено». Підтвердження замовлення прийде вам на електронну адресу яку ви вказали. 

Наприклад, Ви обрали свічку на шпажці №8 (Арт. 17520303). На фото зображено 4 свічки різних кольорів, а Вам потрібна саме рожева. В коментарях просто вказуєте артикул або назву товару та пишете колір який Вам потрібен. Якщо товару даного кольору небуде то з Вами зв’яжуться наші менеджери, повідомлять про ситуацію й запропонують заміну.

По наявності товару і оплаті замовлення з вами зв'яжеться менеджер. Якщо весь товар в наявності, реквізити для оплати надійдуть смс повідомленням. 

  Якщо немає часу на заповнення, як швидко оформити замовлення? 

На сайті є можливість оформити замовлення в один клік. Для цього вам потрібно зайти на товар який ви хочете замовити і написати контактний телефон над кнопкою "Купити в один клік". Після цього натиснути кнопку "Купити в один клік" і менеджер протягом доби звяжеться з вами для уточнення інформації. Також можна написати нам на вайбер +380636363432.

  Як я можу оплатити придбаний товар?

Ви можете оплатити товар за допомогою наступних методів:

Безготівковий розрахунок (через інтернет-банкінг, Приват-24 та банківські термінали);

Післяплата (розрахунок готівкою при отриманні товару у відділенні Нової Пошти, при передоплаті 100 грн).

 Хочу вживу подивитися на ваш товар, де вас можна знайти?

Ми знаходимося у м. Львів.

Адреси та контактні дані наших магазинів: https://funfan.ua/stores

  Ви надуваєте кульки гелієм і чи можна їх наперед замовити?

Кульки наповнюємо гелієм лише в наших магазинах у м. Львів.

Ви можете зв’язатися з будь-яким із наших магазинів, де вам зручніше і домовитись про час, на коли потрібні кульки, а також про сам вигляд кулькової композиції. Композиції можна обрати з нашого асортименту.

Також кульки можна замовити за кілька днів до потрібної вам події. За кульки залишається завдаток, а в потрібний вам час, ви забираєте вже надуті кульки або ми доставляємо кур’єром.

  У вас на сайті ціна вказана за вже надуті кульки?

На сайті вказана вартість кульки без наповнення гелієм.

Ціни на наповнення кульки гелієм можна уточнити в нашого менеджера за тел.: +38 097 900 88 14, +38 066 359 55 66 або ж написати в онлайн допомогу на сайті.

  Зробила/в замовлення на вашому сайті. Як його оплачувати?

Оплатити ваше замовлення Ви можете методом поповнення карткового рахунку. Прохання дочекатися дзвінка менеджера для уточнення суми проплати.

  Зробила/в замовлення і хочу змінити спосіб оплати, додати ще кілька товарів. Мені робити нове  замовлення?

Нове замовлення робити не потрібно. Зв’яжіться з нашим менеджером +38 097 900 88 14; +38 066 359 55 66 або напишіть на нашу пошту: [email protected]

  Чи можна розрахуватися готівкою?

Оплата готівкою при кур'єрській доставці (безпосередньо кур'єрові під час отримання замовлення) або у фірмовому магазині при отриманні замовлення, оформленого як "самовивіз".

  Як я можу отримати своє замовлення, якщо не проживаю у м. Львів?

Доставка в регіони України здійснюється кур'єрською службою на Ваш вибір:

 - Нова Пошта;

-  Justin

 - Укрпошта (Експрес доставка).

Як правило, доставка займає 1-2 робочих дні. Це залежить від віддаленості регіону і особливості роботи фірми перевізника. Зазвичай, наші клієнти отримують своє замовлення вже на наступний робочий день після відправки. Всю необхідну інформацію про отримання грошових коштів і статус вашого замовлення можна оперативно отримати у наших менеджерів.

 Як у вас відбувається доставка по Львову?

Доставка по Львову здійснюється кур'єром БЕЗКОШТОВНО, при роздрібному замовленні на суму понад 1000 грн. Якщо сума замовлення менше 1000 грн., то оплата за доставку обговорюється з менеджерами індивідуально. Доставка здійснюється в день замовлення або на наступний (з 10:00 до 19:00). Час доставки заздалегідь узгоджується із замовником.

 Чи можливий у вас самовивіз?

Для львів`ян та гостей міста є чудова можливість забрати товар самостійно, після оформлення замовлення в інтернет-магазині. З Вами на протязі дня зв’яжеться менеджер, уточнить наявність товару і якщо потрібно інші деталі по замовленню.

  Які у вас умови гуртових покупок?

Для того, щоб стати нашим гуртовим покупцем вам потрібно зареєструватися на нашому сайті та заповнити стандартні дані (емейл, ім'я, прізвище, місто, номер телефону). Після реєстрації, для доступу до гуртових цін, необхідно звернутися до менеджера, для надання особистого доступу, за номером телефону: +38 098 388 1177 або звернутися на електрону адресу: [email protected] Таким чином, всього за декілька хвилин, Ви отримуєте доступ до гурту. Обов’язково перевірте, чи у Вас з’явились гуртові ціни. У товарах буде зазначена гуртова ціна та кількість яку необхідно купувати.

  Чому вигідною для мене є реєстрація?

Покращена підтримка клієнтів: забезпечить вам всю необхідну інформацію, щоб негайно відповісти на будь-які питання, пов'язані з оплатою, замовленням та ін.

Доступ до оптових цін (якщо ви оптовий покупець) та знижок – у нас періодично відбуваються акції та знижки, існують накопичувальні картки. За допомогою онлайн-реєстрації ви можете накопичувати свої бонуси та знижки, маєте можливість розраховуватись бонусами. Також діє постійна знижка для іменинників до Дня Народження -10% протягом 7 днів до Дня Народження.  

  Якщо з товаром не все гаразд чи можна його повернути?

Клієнт має право повернути товар, який не відповідає опису, не належної якості, куплений в нашому магазині в термін до 14 днів з моменту покупки (товар повинен бути в оригінальній упаковці і не бути в користуванні), отримавши при цьому рівнозначну заміну або повернення грошей згідно Закону Про захист прав споживачів.

  Де саме мені можна повернути чи обміняти товар?

 Повернення і обмін товарів відбувається тільки в магазині по вул. Городоцька 103, куди товар привозиться клієнтом. Повернення і обмін товарів відбувається виключно в робочий час.

  Що потрібно мати з собою при поверненні товару?

При поверненні товару покупцями, які отримали замовлення через Інтернет, покупець зобов`язаний надати інформацію і достовірні фото причини повернення (брак, прислали товар який не відповідає замовленому і не був попередньо узгоджений з клієнтом і т.д.)

У момент повернення або обміну товарів, клієнт повинен мати при собі чек на товари, отриманий разом із замовленням.

  Скільки часу літають кульки з гелієм?

Звичайні латексні кульки наповнені гелієм літають від 6 до 12 годин, ми обробляємо кульки Hi-Float. Це спеціальний гель, який робить додатковий шар в середині кульки і затримує гелій, що продовжує політ кульок в 2-3 рази.

Також на політ кульок впливають погодні умови: мороз, перетяг, надмірна спека скорочують тривалість польоту кульок. Рекомендуємо замовляти кульки з гелієм за декілька годин до святкування ( щоб Hi-Float висох потрібно 2 години).

Фольговані кульки літають від 3 днів іноді і до 1 місяця. Майже в всіх фольгованих кульках є клапан через який кульку яка почала спускатись можна надути повітрям.